Портфоліо


Назва навчальної теми

Якою була середньовічна культура 

Основний та другорядні навчальні предмети

Історія

Навчальна тема

Культура Західної Європи в V-XVст

Вік учнів, клас

11-12 років

Стислий опис проекту

Учні поділяються на декілька груп кожна з яких повинна підібрати, вивчити та охарактеризувати досягнення середньовічної культури. Кожна з груп повинна знайти інформацію щодо розвитку освіти, науки, літератури; архітектури та мистецтва.

План



Навчальні цілі

Цілями проекту є вивчення розвитку культури середньовіччя

Під час роботи в проекті учасники формують уявлення про культуру,  розглядають найяскравіші надбання середньовічної, культури Західної Європи, від якої так багато успадкувала сучасна цивілізація, знайомляться з різноманіттям духовного світу середньовічної людини, визначними постатями європейської культури,  з'ясовують зміст культури Відродження, принаймні  півтора століття  якої  вміщаються  в рамки сучасної періодизації історії середніх віків,   удосконалюють уміння працювати з різноманітними історичними  джерелами, складають характеристику пам'яткам культури



При створенні презентації, публікації та веб-сторінки продовжувати формувати вміння планувати роботу, стисло подавати результати досліджень, добирати відповідний ілюстративний матеріал, робити висновки


Належне використання цифрових технологій, інструментів та комунікаційних мереж для доступу, управління, інтегрування, оцінювання та створення інформаційних даних для подальшого успішного використання отриманих знань.


Опис оцінювання

На початку навчального проекту

Ознайомлення учнів з учительською презентацією, проведення бесід з учнями щодо знань та здібностей учнів, заповнення формопитування, проводить обговорення питань, які цікавлять учнів стосовно теми, заповнення схем, таблиць.


Під час роботи

Обговорення досліджень, обмін знаннями та власними думками за допомогою сервісів, проведення оцінювання робіт колег та самооцінювання, пропонування власних способів вирішення проблемних питань

Наприкінці проекту

Захист власних проектів, оцінювання створеної презентації, оцінювання виконання групового завдання, обговорення отриманих результатів та запропонованих ідей

Діяльність учнів

На першому етапі учні ознайомлюються з темою, заповнюють схему З-Х-Д, обговорюють питання, консультуються із учителем. Вчитель мотивує батькам важливість та доцільність методу проектів за допомогою публікації. Учні переглядають джерела Інтернету, друковані матеріали, проводять дослідження в бібліотеках, відбирають необхідний матеріал, узагальнюють його, планують свою роботу, створюють мультимедійну презентацію

На другому етапі проекту учні отримують завдання, обговорюють його, працюють з рекомендованою вчителем літературою та матеріалами Інтернет, відбирають необхідний матеріал, проводять соціологічні дослідження, узагальнюють їх, обговорюють власні думки та результати

Учасники проекту отримують групові завдання для третього етапу проекту, обмірковують їх, обирають відповідальних за написання кожної статті. Учні працюють у бібліотеках, використовують Інтернет, підбирають необхідний матеріал, узагальнюють його. Планують розміщення матеріалу на сторінці публікацій, підбирають ілюстрації, створюють учнівські публікаціі, презентації за шаблоном



Відомості про автора

Ім'я, прізвище

Любива Ніна Григорівна

Фах, навчальний предмет

Учитель історії, історія

Навчальний заклад

Чорнобаївська гімназія

Місто\село, район, область

смт Чорнобай, Чорнобаївський район, Черкаська обл.

Контактні дані

ninaljubiva@gmail.com

Відомості про тренінг

Дати проведення тренінгу

19.06.2012 -    .06.2012


Місце проведення тренінгу

Чорнобаївська гімназія

Тренери

Коршун Сергій Борисович


Комментариев нет:

Отправить комментарий